30) STEM კლუბის მუშაობა eTwinning პროექტებში,
ჩემი კლუბის მოსწავლეები STEM ჟურნალის ყდაზე:
29) გრაფიკული დიზაინის კურსი:
28) წარმატებული eTwinning პროექტები:
27) 2022 წელს განხორცილებეული წარმატებული პროექტები და აქტივობები:
26) ათასწლეულის ინოვაციის კონკურსის ფინალისტი გუნდი Atemporal - კომპანია EPAM-ის რჩეული გახდა, გუნდის წევრები პოლონეთში EPAM Garage Innovation Community ცენტრს გაეცნობიან,
გუნდის ინსტრუქტორი: ნადია დაბრუნდაშვილი
კონკურსი - "მასწავლებელი-მეგზური ევროპისაკენ!"
24) საზოგადოებრივი საქმიანობით სწავლება: https://nadiasocialprojects.blogspot.com/
23) eTwinning პროექტები: http://bit.ly/2ssuEG2
22) პროექტი: "დედამიწა ჩვენი სახლია- ერთად ვიზრუნოთ მასზე!"
21) Project: "No Bullying- LAST- Let's All Stay Together "
20) პროექტი: Symmetry
19) პროექტი: "Mathematics Around Us"
18) პროექტის "LAST" ( Let’s All Stand Together) - რეფლექსია
16) სიმეტრია-სამყაროს ჰარმონია
15) მათემატიკის სამყაროში-ვიქტორინა
14) რა არის მათემატიკა?
13) მათემატიკური ნახატების გამოფენა თემაზე : „ ბავშვების თვალით დანახული მათემატიკა.“
12) მათემატიკური კონფერენცია : "რა არის მათემატიკა?"
11) მათემატიკური ვიქტორინაXა-Xბ_ XI კლასებს შორის.
10) რაციონალური რიცხვები
9) გეომეტრიული ფორმები ქართულ ისტორიულ ძეგლებსა და არქიტექტურაში.
8) eTwinning project : "Geometric shapes in architecture. "
პროექტის ანგარიში:
Project report:
ამ პროექტმა დაიმსახურა ევროკომისიის აღიარება და ხარისხის ნიშანი_Quality label მიიღო .
7) eTwinning project : " Math and posibilities. "
6) eTwinning project: „Mathematics is beautiful!”
პროექტის ანგარიში:
Project report:
ამ პროექტმა დაიმსახურა ევროკომისიის აღიარება და ხარისხის ნიშანი_Quality label მიიღო .
5) eTwinning project: "Where do you live?"...We all together in my beautiful city! "
პროექტის ანგარიში:
Project's report:
ამ პროექტმა დაიმსახურა ევროკომისიის აღიარება და ხარისხის ნიშანი_Quality label მიიღო .
4) eTwinning project : "My country- my home. "
3) eTwinning project : " Live,Travel and Learn My Town better "
2) eTwinning project : "Cultural Rainbow"
1) April 23 National Sovereignty and Children's Day
No comments:
Post a Comment